Duizendmaal Dank!

05-05-2020 | 15:17

Begin Maart gestart met deze mooie actie om de Nacht van de Vrijheid te gaan wandelen. 60 kilometer wandelen door de duisternis om Amnesty International te steunen met hun strijd voor vrijheid en mensenrechten.

Op dat moment was het Corona virus nog iets wat in China speelde. Daar gingen wij toch zeker geen last van krijgen? Helaas werd al snel duidelijk dat het virus wereldwijd een enorme impact heeft. Per land, provincie, gezin en  zeker ook per persoon beleven we ieder de beperking in onze vrijheid anders. Ons vrij kunnen bewegen, gaan en staan waar we willen. Even voor een kopje koffie bij ouders / schoonouders, een borreltje drinken bij vrienden, lekker genieten op een feestje, gezellig samen sporten. Allemaal zaken die normaal waren. Nu moeten we wennen aan een nieuw normaal.

Elke keer wachten we vol spanning, hoe is de situatie. Wat mag er al wel, waar moeten we nog op wachten en hoe gaan we ermee om. Deze beperking in onze vrijheid is voor iedereen tastbaar.

We kijken uit naar het moment dat we weer samen een tocht te mogen gaan lopen. Lekker ontspannen kunnen kletsen over wat ons allemaal is overgekomen de afgelopen maanden.

Zoals jullie begrijpen hebben we door alle beperkingen ook onze tocht niet kunnen lopen. Wel zijn we heel dankbaar voor alle steun die jullie gegeven hebben. Alle donaties zijn al bij Amnesty International en worden gebruikt voor al hun goede doelen.

Door alle veranderingen de laatste maanden zijn we nog meer gemotiveerd om volgend jaar deze tocht wel te gaan lopen.

Bedankt allemaal en tot snel!

Marjolein, Linda, Tanja en Lonneke