Write for Rights op School

Write for Rights op School

Fijn dat je van jouw Write for Rights op School een inzamelingsactie wilt maken. Dankzij dit soort inzamelingsacties kunnen we ervoor zorgen dat de honderdduizenden brieven, kaarten en tekeningen op de plek van bestemming komen. En we kunnen ook nog eens opkomen voor mensen als bijvoorbeeld Gustavo Gatica en Nassima al-Sadah, om ervoor te zorgen dat het onrecht dat hen wordt aangedaan stopt! En ja, daar is nou eenmaal veel geld voor nodig.

Wanneer je een inzamelingsactie voor jouw school bent gestart, kun je via dit platform lekker ‘old school’ sponsorlijsten downloaden om aan je leerlingen mee te geven. Daarmee kunnen zij zich per brief, kaart, tekening of (geschreven) uur laten sponsoren. Maar misschien hebben jullie wel veel leukere, grotere of mooiere ideeën om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor Write For Rights op School. Wat jullie ook doen, wij vinden het geweldig en elke bijdrage is meer dan welkom.

Jullie actiepagina
Jullie pagina is een heel makkelijk middel om mensen te vragen om jullie inzamelingsactie te steunen. Je kunt er direct en veilig doneren en hebt direct inzicht in het totale bedrag dat jullie school al heeft ingezameld. Verder kunnen jullie, als jullie dit willen, iedereen op simpele wijze op de hoogte houden van de voortgang.

Start jullie actie
Klik hier, vul je gegevens in en laat ons weten wat jullie motivatie is om mee te doen. Upload een aantal leuke foto’s van je klas of school (dat hoeft niet, maar het is wel een heel leuke toevoeging) en daarna kunnen jullie direct aan de slag!

Bekijk hier al onze tips of neem contact op met Dion Hilberink via d.hilberink@amnesty.nl.

Voor meer informatie over de Write for Rights op School, ga naar: https://www.amnesty.nl/scholen

24/09/2020