Nacht van de Vrijheid

Normal 5c2f0b8f451963c0ae5060060469b42d39339a27
van totaal € 1.000 (94%)

De wandeltocht die heeft plaatsgevonden in de Nacht van de Vrijheid van 4 op 5 mei heeft in totaal meer dan 3000 euro opgebracht, waarvan 948 euro op deze actiepagina. Er hebben ruim zeventig mensen meegelopen.

Een compliment voor alle deelnemers die de tocht hebben uitgelopen!

De vrijwilligers enorm bedankt voor de hulp waardoor de tocht ook dit jaar weer een groot succes is geworden.

En natuurlijk alle donateurs bedankt voor je financiele steun.

Foto's op Facebook

Amnesty Brabant viert de Nacht van de Vrijheid van 4 op 5 mei 2019 met een sponsorwandeltocht die letterlijk en figuurlijk van het donker naar het licht voert. De wandeltocht begint ’s avonds met de dodenherdenking op de fusilladeplaats nabij NM Kamp Vught, en eindigt de volgende morgen bij het Airborne monument in Eindhoven.

De tocht heeft 3 etappes die afzonderlijk of in zijn geheel kunnen worden gelopen.

De opbrengst gaat in zijn geheel naar ondersteuning van mensenrechtenactivisten.

Loop je mee? Inschrijven kan op nachtvandevrijheid.amnesty.nl.  Hier vind je alle informatie over de tocht.

Bekijk alle donateurs
€ 35,35 10-05-2019 | 19:35 Aan: Vrij en blij in de Nacht van de Vrijheid Donatie van Pjotr
€ 85 06-05-2019 | 21:13
€ 25 06-05-2019 | 16:48 Aan: Wandelen voor de vrijheid
€ 15 05-05-2019 | 07:57 Aan: Wandelen voor de vrijheid Wat een prachtige stappen heb jij gezet! Ik hoop dat de weergoden jullie ook gesteund hebben!
€ 25 04-05-2019 | 21:29 Voor Amnesty maar vooral ook voor de stoere stappers Anja, Maerle en Margot. Trots op jullie