RSG Wolfsbos

RSG Wolfsbos - Write for Rights

Wij komen in actie met onze school want samen kunnen we ervoor zorgen dat regeringen en bedrijven die mensenrechten schenden, hiermee stoppen. Tijdens deze Write for Rights gaan wij met onze school zoveel mogelijk brieven en kaarten schrijven om mensen die momenteel onrecht worden aangedaan, een hart onder de riem te steken. Amnesty heeft natuurlijk heel veel geld nodig om al die brieven op de plek van bestemming te krijgen en natuurlijk op te komen voor deze mensen. Daarom vragen wij iedereen om onze inzamelingsactie te steunen. Ieder bedag, groot of klein is ontzettend welkom en maakt het werk van Amnesty mogelijk! Wil je nog even weten wat Amnesty doet? Amnesty onderzoekt het onrecht en maakt het zichtbaar aan de wereld. Dit doen we via rapporten, persberichten, lobby, acties en campagnes. Zo worden regeringen en bedrijven onder druk gezet om de schendingen te stoppen, slachtoffers vrij te laten of hun beleid te veranderen. Daarnaast steunt Amnesty lokale organisaties en activisten die opkomen voor de mensenrechten in hun land.

25/11/2020

Anoniem